tirsdag den 26. februar 2013

Pipingbånd



En ny aha oplevelse i syverdenen.... Pipingbånd. Jeg har nu fået det i lidt flere farver og prøvet at pimpe en pude op med dette bånd. Det gør det hele lidt mere eksklusivt at se på efter min mening.
Stoffet er fra Stof og Stil, puden er fra IKEA.

Jeg har stadig ikke fundet den perfekte måde at sy båndet pænt på hele vejen rundt på puden, men det nærmer sig. Jeg vil helst ikke lave puder med lynlås åbning men i stedet en pude lukning som på et pudebetræk til sengen.

Se mit hjemmesyet sengetøj med pipingbånd her.



Hæklet doily

Jeg har igen forsøgt mig med en hæklet doily med en opskrift fra Frkgarnglad.


1 kommentar:

  1. Ej hvor er det nogle fine ting du får lavet :) den hæklede doily (anede ikke de havde så fint et navn) er super lækker, måske jeg skulle give mig i kast med sådan en... Tak for inspiration ;)

    Kh. Jo

    SvarSlet