torsdag den 14. februar 2013

Genbrug og mange projekter

Tirsdag havde jeg sidste arbejdsdag og nu er jeg på barsel. Tankerne om hvornår babyen melder sin ankomst dukker ofte op. Indtil videre må han gerne vente lidt. Jeg har en del både kreative og praktiske projekter jeg gerne vil nå inden. Det kan meget snart blive 12 marts og snart er jeg mor.

De kreative projekter er jeg så småt gået igang.

Husene er fra Sirlig og super fine
Der skulle ikke mange overvejelser til før de blev bestilt

Genbrugskup pris 15 kr
Bogen skal videre til min mor sammen med garn og bestilling på en bluse

24 kr for alle 3 vaser

 Desværre var den sorte tush udsolgt så det blev en blå istedet



Spraymaling til nogle vaser jeg har stående, hvor farven ikke passer mig mere

 Forsøger mig med at spraymale vaser
Der skal nok komme flere billeder af resultatet senere


Ingen kommentarer:

Send en kommentar