torsdag den 7. februar 2013

Garnlager #3 og hæklerier


Jeg får brugt flittigt af alle mine garnrester, men alligevel har jeg været nød til at købe nyt.
Til kurven var jeg startet op med mørkeblå bund og da jeg gerne ville have mørke striber på kanten måtte jeg købe en ny nøgle. Men pyt så længe resultatet bliver godt :)

Hæklet kurv

Hæklet på nål 3,5 med dobbelt bomuldsgarn





Slangen blev til en orm

Jeg havde svært ved at beslutte mig om det skulle blive til en orm eller en slange. Det er dog endt med en orm, nok mest fordi det hoved er nemmest at lave. Den har ikke fået øjne endnu, så i må vente med et billedet af det. Jeg tror også jeg er nød til at hækle nogle orme ben til den, for at det kommer til at se mest rigtig ud.

Farve kombinationerne gav mig undervejs stor inspiration og ideer til nye hæklede ting. 
Bl.a. har jeg købt en opskrift på en flodhest som jeg skal igang med. Farver gør mig glad.

 Hæklet orm af rester



 Garnrester er der stadig masser af og utrolig mange farver blå 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar