mandag den 18. februar 2013

Byt en lap # Afslutningen

Nu er lapperne lappet sammen til et tæppe. Så gik den ikke længere. Beslutningen blev taget og nu er lapperne lavet om det til et lille tæppe til den kommende baby.
Det endte med at blive en løsning jeg nok er vendt tilbage til nogle gange. Lapperne har ellers været lagt op en del gange. Og jeg har tidligere skrevet om det store puslespil her. Bagsiden er fleecetæppe fra IKEA som er lagt dobbelt.

Nu vil jeg ikke trække den længere... Her er resultatet





 Jeg er især tilfreds med den nederste rød/gule del af tæppet






Kanten har jeg valgt bare skal være overlocket



Her listen over dem jeg har byttet med

Nårh ja forresten... Dette blev også blogindlæg nr 200

3 kommentarer:

  1. Det er virkelig blevet fint og det ser godt ud med den overlockede kant :)

    SvarSlet
  2. Det er da blevet rigtigt fint, baby kommer til at ligge dejligt :D

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare blevet flot, overlockede kant - genialt.

    Mona

    SvarSlet