torsdag den 28. februar 2013

3 puder i 1

Denne ide kom en sen aften og var med til at holde mig vågen alt for langt ud på natten. Løsningen den nat blev at jeg fandt min telefon frem, google lidt og derefter skrev en note om ideen ned. Først derefter fik mine tanker fred. Nu er ideen først ud i livet og jeg er super tilfreds med resultatet. 


Jeg har brugt et stort stykke stof og 3 puder med målene 60x70. Der er lavet lommer til hver pude og med pudebetrækslukning, så puderne bliver holdt på plads. Det gør det også nemt at vaske betrækket.
Puderne kostede 24 kr pr styk i Ikea og stoffet havde jeg på lager, så den har ikke været dyr at lave.

Planen er at den skal foræres væk til min mands niecer. Hvor jeg håber den vil skabe glæde og lykke på børneværelset eller som ekstra plads foran fjernsynet.

Kan bruges madras til at ligge på

 Neonsyning mellem puderne

 Eller som en sidde pude med støtte op af noget


1 kommentar:

  1. Den er blevet rigtig god - De skal nok blive glade for den :)

    SvarSlet