torsdag den 31. januar 2013

Nye stoffer

Dagens indkøb 

Måske jeg har skrevet meget på bloggen om at der skulle ryddes ud i mit stof og garnlager før der skulle købes nyt hjem. Det er stadig tanken selvom dette indlæg måske viser det modsatte.
Min mand skulle med sin far til Als i dag. Da jeg hørte det, tilbød jeg at tage med, hvis bare de ville sætte mig af i Sønderborg på vejen. Han kendte til min plan før vi tog hjemmefra og var selv med på ideen. Min "ventetid" blev brugt i Stof og stil, 1 1/2 time kan hurtigt gå.

Så derfor er det endt med lidt nyt alligevel.

Jeps, den er god nok der er nye kataloger fra Stof og Stil er kommet

 5 farver jersey blev jeg fristet af super blødt og lækkert. 
Noget af det skal klippes op til zpagetti hænge kurve andet til et tubetørklæde med neon syninger. 
Jeg tænker at det også sagtens kunne bruges til at sy savlesmækker af

Ud fra stoffet blev det i dag besluttet at vi skal have nye puder i sofaen. 
Jeg tar gerne en lur med hovedet hvilende på streger af neon eller skønne tegnede huse

 Indrømmet. Jeg har idag købt denne lynlås kun pga dens farve

Jeg har været i SS for at hamstre nyt tape
Panduro har ligenu tilbud på neon Promarkers, dem kunne jeg ikke leve uden

2 kommentarer:

  1. Er de rigtigt neonfarvede de der tusher? Altså i brug ; )

    SvarSlet
  2. Ja, de minder lidt om overstregningstusher bare bedre.

    SvarSlet