tirsdag den 29. januar 2013

Nye puder

Endnu en ekstra dyne er tryllet væk fra soveværelset, den er nu lagt i et stort hjemmesyet pudebetræk. Den kan nemt hives frem hvis der skulle blive brug for den.

Det har været en skøn dag idag, posten kom med gaver til mig. Vores nye flash til kameraet blev leveret, bestilte igår og Wupti idag er den fremme... Skønt... Derudover har jeg modtaget 5 af 6 breve med lapper. Nogle super skønne lapper som nok skal blive vist frem senere idag eller i morgen. 

Overlockeren er stadig min ven og den er været til stor hjælp i dag :)

Det føles skønt at få ryddet ud brugt noget af det stof jeg har liggende.



 Det med at sy lynlås er ikke helt min stærke side

Den hurtige måde at lukke denne pude på blev med overlocker, da den bare skal bruges i hundens kurv


2 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle skønne stoffer du har brugt, puderne er rigtig søde, er hunden nu ikke lidt forkælet ;O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hunden har det rigtig godt i både kurven og buret hvor han sover om natten. Tæpper og puder så han ligger blødt :) Han er en rigtig puttehund

      Slet