onsdag den 9. januar 2013

Klar, parat, så letter vi..







Bogen hæklet legetøj fik jeg i fødselsdagsgave og første opskrift er nu afprøvet.
Flyvemaskinen har dog lagt lidt tid på værksted skilt ad i flere dele. Det er sjovere at hækle end at afslutte ender og sy delene sammen.

Nu er den klar på startlinien og flyver nok direkte ind på den kommende babys værelse. Der kan den få lov at afvente til han kommer til verdenen. Tiden flyver afsted og jeg har termin om 9 uger,  det kommer tættere og tættere på. Maven er begyndt at fylde godt.  

Næste projekt er babysengetøj, stoffet blev købt i dag og jeg ser frem til nogle fridage i weekenden eller i næste uge. Så skal mine ideer omkring sengetøjet afprøves.

 Gid den kunne flyve mig en tur til London. 
Det kunne være super skønt med en lille smuttur til storbyen







Ingen kommentarer:

Send en kommentar