fredag den 18. januar 2013

Hæklet clutch #2






Så har jeg forsøgt mig med en hæklet clutch igen og denne gang satser jeg på at beholde den selv.

Jeg har hæklet stykket til selve pungen først, syet og monteret stoffet. Derefter har jeg hæklet klappen med muslinge mønster. Det gør det nemmere at passe antal masker til så det passer i bredden.

Fastmaskerne vender også på den anden led denne gang, da jeg fik startet op med for mange luftmasker.

Jeg har købt neonbånd med ideen om at det skulle bruges til pungen, men jeg er ikke kommet frem til endnu hvordan. En strop til rundt om hånden, det kommer måske på den senere.

Matrialeforbrug:
2 nøgler bomuldsgarn 
2 magnetlåse til lukning
Patchwork stof  til foret (fra Stof2000)

Hæklet med nål 3,5 i dobbeltgarn

Fastmasker og muslinger







Jeg synes det er meget hyggeligt at sy med symaskinen i det jeg har hæklet
Og mixe garnet med stof



Min første Hæklet clutch som blev foræret væk i julegave.

1 kommentar:

  1. De er rigtig fine, måske man skal til at være sådan en der har make-up med i sin taske (eller bare læbepromade og håndcreme hehe), så man kunne bruge sådan en

    SvarSlet