tirsdag den 22. januar 2013

Give away # 1

Jeg har før skrevet Design Twin marker og andre tusher her på bloggen.

Til jul fik jeg den store pakke med 48 tusher og da jeg nu har nogle farverne 2 gange, vil jeg gerne forære dem væk til en læser. Derfor prøver jeg nu med en give away her på bloggen :)



Regler:
Alt du skal gøre er, at skrive en kommentar til dette indlæg og blive fast læser på bloggen.


Sidste chance for for at være med er:

Konkurrencen er slut og vinderen er udtrukket 
Onsdag d 6 februar 2013

For at kunne deltage i konkurrencen, skal du opgive dine kontaktoplysninger. Det vil sige, at hvis du ikke har en blog med din emailadresse på, skal du skrive den sammen med din kommentar på indlægget. 



 Det er denne samling det drejer sig om



 Både tyk og tynd tush

Her er farverne som de ser ud på alm papir, afhængig af papiret kan farven variere lidt.

24 kommentarer:

  1. Jeg deltager gerne, måske man kan komme til at, tegne mere så :-)

    SvarSlet
  2. Jeg deltager også gerne. Et godt råd er at skrive til hende der har bloggen dkgiveaways, så ligger hun den på sin blog, og det giver mange læsere og kommentar:-)

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne prøve lykken :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg prøver lykken :D.

    V.h. Marie

    SvarSlet
  5. Wau... med dem, kunne jeg sætte mit helt eget præg på kolonihavehuset, som er nymalet og mangler pynt på væggene... jeg er med ;-D

    SvarSlet
  6. Uhhh er helt sikkert med i denne flotte give away, du er mer end velkommen til at deltage i min fine give away på min blog, hvis du har lyst:-)

    SvarSlet
  7. vil gerne deltage ;)

    jytte777@sol.dk

    SvarSlet
  8. Vil også meget gerne deltage!
    Hilsrn mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  9. Super god idé til en give away, som jo er spæk fyldt med god karma :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  10. skønt - med :)

    Kig også gerne forbi min give away hvor du kan vinde en krea pakke:

    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/01/give-away-7.html

    SvarSlet
  11. Nej hvor er de fine!! Dem vil jeg da meget gerne kunne vinde :)
    kinaella@gmail.com

    SvarSlet
  12. Wauv npgle lækre tusser, dem kune jeg godt bruge ;)

    Mange hilsner
    Line

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  13. Elsker de tusser, og skolen brugte dem meget da jeg tog udd, som skilteteknikker. mums

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med, jeg låner billedet og linker fra min blog

    Mona

    SvarSlet
  15. Jeg deltager også meget gerne i de dejlige markers ;) Sikke en fin give away :)

    SvarSlet
  16. Lækre tusser, det vil nok få mig til at tegne endnu mere :-)
    juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne være med - tjek min give away på superprinsessen.dk
    Nanna_schack@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Ihh - sådan nogle gad jeg godt have fingrene i... Jeg er med :0)

    SvarSlet
  19. Lækker give away, vil glæde mig til at læse med her :)

    SvarSlet
  20. Lækre sager. Deltager gerne. Flotte ting du har hæklet :-) annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  21. det er nogle lækre tusser.
    jeg deltager derne :-)

    mvh. lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  22. prøver lykken!!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  23. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet