fredag den 4. januar 2013

Gaven til mig selv



Da jeg har lagt syg mellem jul og nytår var det først igår jeg rigtig fik mulighed for at tage på udsalgs shoppetur og puh det blev en dyr omgang. Heldigvis fik jeg penge til fødselsdag og lidt til jul som har  været med til finansiere indkøbene igår.

Jeg har længe været på kig efter en skuldertaske men mit billedet og ideen i hovedet om hvordan den skal være har ikke passet med nogle af de tasker jeg har fundet rundt omkring. Udsalg i Neye er altid godt da de ofte sætter tasker ned med 40-70%. Nu har jeg endelig fundet en taske der lever om til mine ønsker og så var den sat ned med 40%. Elsker udsalg


Tasken blev taget i brug med det samme, nu kræver det bare en lille prioritering over hvad der skal være i den da den er en smule mindre end min sidste håndtaske.










3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Når nu jeg ikke lige har råd til en ægte Mulberry, så må jeg jo nøjes :)

      Slet
    2. Den er også fin, er helt misundelig :-)

      Slet