mandag den 28. januar 2013

Garnlager #2

Stjernebold

Endnu et hækle projekt er færdigt. Jeg kom på mange nye ideer imens jeg hæklede spidser til denne bold. Når garnet ligger på bordet i bunker, bliver jeg inspireret af nye farvesammensætninger. Lysten til at få brugt de små stumper garn er stor. Allerede nu kan jeg se at der forsvinder en del fra garnkurven. Alle de ubrugte nøgler er lagt til side og bliver gemt lidt endnu. 

Stjernebolden er en super god opskrift til at få brugt en masse rester garn. Farvesammensætningen er jeg meget tilfreds med og alle farver er kun brugt en gang.

Jeg fik brugt en masse fyld til bolden og der er lagt 3 små klokker ind i bolden. Det lykkedes ikke helt så godt med at få fyldt alle spidserne ud. Måske jeg skal i gang med at nulre spidserne :) 

Hæklet på nål 4 med dobbelt garn. 
 Opskrift findes hos Enelefant

 Nogle af spidserne ligner lidt bryster hvis i spørger mig :) Torpedopatter ifølge min mand


1 kommentar:

  1. Det ski da en rigtig sød bold, du ender jo med at have så meget legetøj at du ikke behøver købe noget..Knus fra Moster

    SvarSlet