tirsdag den 29. januar 2013

Forvandling af sovesofa

Dagens indkøb i Stof2000 - Lagenlærred

Jeg har tegnet, målt op og beregnet lidt før jeg tog på stofindkøb idag. Planen var et nyt sengetæppe til sovesofaen i kontoret. Når der bliver brugt stof fra lageret må der også nyt til tænk hvis jeg en dag løb tør for stof.  Min ide lykkedes.

Resultatet er blevet super godt og under tæppet gemmer sig en ekstra dobbelt dyne som indtil videre har lagt i soveværelset og samlet støv. Nu er den gemt væk under det nye tæppe. Det gør sengen mere blød at ligge på og samtidig er det nemt at redde op til overnattende gæster. 

Tæppets bagside har jeg ikke gjort noget ved og indtil videre er kanten på tæppet uden oplægning.

Nøj.. hvor er jeg glad og tilfreds med tæppet, før var den bare kedelig og sort at se på. Nu får jeg lyst til at lægge mig på den.





Firkanterne er 30x30 



Boe synes også godt om at sengen er blevet blødere

1 kommentar:

  1. wow den er blevet smart :-) lige, en plaid og så er, middagsluren hjemme :-)

    SvarSlet