torsdag den 24. januar 2013

Billeder fra stoflageret

Alle lapperne er nu klippet og klar til at blive postet i morgen. Her er lidt billeder fra klippe projektet, hvem ved måske noget at stoffet på billederne er blevet til lapper.

Det har ikke givet meget nyt plads i kasserne, så de bliver stående ved spisebordet lidt. Jeg vil gerne sy et tæppe til sovesofaen i kontoret og nu når kasserne er fremme må jeg hellere komme igang. 
Jeg har en uges ferie fra idag, så der burde være tid til krea. 

Se indlægget om: byt en lap






2 kommentarer:

  1. Det bliver spændende om der bliver tyndet ud i kasserne i løbet af ugen ;O)

    Mona

    SvarSlet
  2. Kan godt se at en tur i stof og stil bliver svær at få trumfet igennem :D

    Glæder mig til at se hvad du for tryllet frem hvilken lapper min pakke indeholder ;)

    SvarSlet