søndag den 2. december 2012

Weekendens sysler

Lørdag var manden og jeg forbi designskolen i Kolding som havde julestue. De designstuderende solgte ud af de kreative ting som de har lavet i løbet af året. 
Jeg var især på udkig efter billeder.
Det lykkedes mig at finde 2 billeder. Billedet her under + et af en elefant som jeg måske viser frem på bloggen senere, når det er i ramme og hængt op på væggen.

Inspireret af udstillingen og lysten til at være kreativ, kom frem igår aftes og forsatte hen af eftermiddagen idag. Jeg satser på snart at skulle forbi Ikea og nu er der helt sikkert en grund til at købe nye rammer. Jeg har noget at komme i dem.

Kortet kostede 20 kr

Pantone farvekort

Jeg købte i sommers 100 farvekort på nettet og idag blev nogle af dem brugt til at fylde 2 rammer over skænken i stuen.



Nogle af billederne som blev til lørdag aften








Ingen kommentarer:

Send en kommentar