søndag den 30. december 2012

Stjerne pude


Jeg har planer om at ryde ud i min samling af bomuldsgarn og har derfor gang i en del hækle projekter for at få noget af garnet brugt. Der er vidst ingen chance for at jeg løbe tør i lige forløbeligt.

Det er ikke første gang jeg hækler efter dette mønstre som er fundet hos Hvadbiertaenker.

Stjernet er hæklet i dobbeltgarn på pind 4, der er næsten gået 2 x50 g nøgler til bagsiden og diverse farver og rester til forsiden. Hver farve er brugt i 2 omgange.
Der er kommet godt med fyld i puden og jeg har brugt halvdelen af fyldet i en stor pude fra Ikea. Det er sjovt at mikse farverne og finde på farvesammensætninger.

Min bagtanke ide med at få brugt noget af mit bomuldgarn er nok bare at jeg forhåbeligt snart får mulighed for at købe nyt igen.







 Forside og bagside er syet sammen med nål og tråd
Først så ud til at forside og bagside ikke var lige store men det lykkedes at få det pænt syet sammen alligevel








1 kommentar:

  1. Den er bare rigtig fin... det kunne godt være jeg blev lidt meget inspireret der! :)

    SvarSlet