søndag den 23. december 2012

Hæklet Clutch


Så blev alle julegaverne klar, de er pakket ind og klar til at glæde familien i morgen. Sidste hjemmelavede julegave blev færdig for få timer siden. En clutch til ..... Det må hellere forblive hemmeligt lidt endnu.
Opskriften er med inspiration fra Lillehottentott, jeg kunne dog ikke gennemskue den sidste del af opskriften, mønsteret til klappen. Det blev derfor muslingeskaller i stedet. Foret i pungen er købt i Stof og Stil.

For første gang har jeg forsøgt mig med at sy noget hjemmehæklet sammen på symaskinen og jeg er ganske tilfreds med resultatet.

Magnet lukningerne er købt i Stof2000 og heldigvis for det. De kostede 15 kr stykket, jeg kiggede også efter dem i Panduro hobby der var prisen 23 kr stykket. Det kan helt sikkert betale sig at købe i stof butikken i stedet. Mon ikke Stof og stil kan gøre det billigere endnu.
 Pungen er hæklet på pind 4 i dobbelt bomuldsgarn fra Stof og stil













2 kommentarer:

  1. Den er rigtig fin og lækker farvekombination =)

    SvarSlet
  2. Den er blevet super fin :-)

    SvarSlet