mandag den 3. december 2012

Billedevæg

Det kræver forberedelse at hænge billeder op eller gør det?
Billederne blev lagt op på bordet for at se hvordan de skulle hænges op på væggen. Første mulighed tog jeg billede af og startede derefter forfra igen. Der blev tilføjet flere billeder i 2. omgang, alligevel kom det til at se helt anderledes ud da jeg begyndte at hænge dem op på væggen. 



 Jeg troede at indramning med tape ville gøre det nemmere, men det blev hurtigt pillet ned igen.

Her er resultatet

- Glæder mig til at se hvad manden siger til det. Han blev advaret igår  at noget skulle der ske, da skruemaskinen blev sat til opladning.
Blomsten til højre i billedet skjuler ind til videre en skue, hængte et billede op som jeg senere fortrød igen 

 Billeder jeg selv har lavet, print fra Boligmagasinet og fotos.
Billedet "Friendship"(venstre nederst) fik vi til vores bryllup. Jeg ønsker mig flere fra den samme serie og de står på min ønskeliste i år.

Elefantet som blev omtalt i gårsdagens blogindlæg.
Købt på Designskolens julemarked i weekenden


1 kommentar:

  1. har du flere billeder af dine hjemmelavede collager?

    SvarSlet