lørdag den 22. december 2012

25 år


I dag er det min fødselsdag og den har derfor stået på gæster det meste af dagen . Hele familien var inviteret til brunch og min mand og jeg havde sørget for alt det der hører en brunch buffet til. 
Jeg har fået super gode gaver. Jeg er nu den heldige ejer at stk Overlocker, hvilket er super fantastisk en rigtig nyttegave jeg kan glæde mig over i lang tid. Måske jeg snart skal igang med at sy noget til babyen.

Alle de fine gaver gæsterne havde med kommer helt sikkert på bloggen senere, når de har fundet på plads i vores hjem. En Just elefant og fugl fra Rikki Tikki er bare nogle af de lækre ting jeg har fået. Gode bøger er det også blevet til. 

Nu er min fødselsdag snart slut, så nu kan det godt blive jul :)

Gaven fra min mand

Ingen kommentarer:

Send en kommentar