torsdag den 15. november 2012

Opgradering af min tuschsamling

Så gik den ikke længere fristelsen var for stor. Jeg har derfor været forbi Bog og Ide idag for at købe de tidligere omtalte Design Twin markers. Til mit store "held" var pakken med 48 tuscher udsolgt så jeg kunne nemt nøjes med en pakke med 12 stk. Det er måske også meget passende at afprøve tusherne før jeg gør den store investering.

Tuscherne lugter en del af sprit. Der er en tyk og en tynd ende. Det kræver lidt øvelse få det jævnt men det bliver meget bedre en almindelige tuscher.
Mine nye tuscher 
Desværre er der fejl i pakken. Der er 2 af de samme BG68, så jeg må afsted i morgen og se om jeg kan få pakken byttet.

Her er alle farverne 

Dagens kruseduller





Desværre trækker tuscherne lidt ud i papiret det gør det svært at ikke at tegne uden for

 Mine hjælpeværktøjer
Det giver pænere og mere ens streger hver gang

Kartonstykker fra Søstrene Grene i skønne farver, farverne gør mig glad

3 kommentarer:

  1. Så fed en ide, jeg vild med de meget enkle design med kun cirkler eller kun trekanter... Jeg skal helt sikkert være med på den dille... har faktisk lie været i ikea og købe rammer,så der er plads til billederne :)

    SvarSlet
  2. Måske skal vi tegne næste gang der er madklub?
    Er personligt ret god til at tegne led i rygsøjler hvis nogen skulle være interesseret :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi kan sagtens tegne næste gang.. Måske rygsøjler kan gøres til kunst. Det må en udfordring :)

      Slet