fredag den 16. november 2012

Nye kogebøger

Man kan aldrig få for mange kogebøger og med gode tilbud på kogebøger kom der nogle stykker med hjem.
Jeg har luret lidt i "The hummingbird bakery" nogle gange. Sidste gang da vi var på besøg hos min Onkel. Billederne og mange af opskrifterne ser super lækre ud. Jeg har før været tæt på at købe den i bogbutikken men til mit store held fandt jeg den i Bilka til 99 kr = 150 kr sparet.
Den lille bog om Mars kostede kun 30 kr, desværre var bogen med Nutella opskrifter udsolgt.

Jeg så et indlæg hos en anden blogger med en lille boganmeldelse om Mette Blomsterbergs jul og da jeg stod og bladrede i bogen i butikken blev glædelig overrasket over bogens indhold. Madopskrifter, konfekt, chokolade og bageopskrifter i samme bog, der er rigeligt af dem. Det er lidt sjovere at have opskrifterne samlet i bogen end på dr.dk/detsodeliv hvor mange af dem også findes.

Bogen koster 249 kr i bogbutikken, igen kan det siges kort hurra for Bilka, der koster bogen kun 149 kr.

Så alt i alt en god handel, to bøger for en bogs pris. Det er skønt at bogsamlingen vokser med gode og inspirerende kogebøger. Jeg har endnu ikke afprøvet nogle af opskrifterne men skal se om jeg kan huske at dele nogle af resultaterne med jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar