torsdag den 8. november 2012

Noget om tuscher

For lang tid siden junimåned viste jeg nogle nye tuscher her på bloggen. De blev købt på tilbud dengang. Jeg har brugt dem nogle gange før, men først den anden aften gik det op for mig hvorfor de skiller sig ud fra andre tuscher( ud over prisen). De efterlader ikke de typiske tuschstreger som de andre tuscher gør, farven bliver mere jævn at se på. Det gør det lidt sjovere at farvelægge mønstre med dem. 

At der kommer farve uden for stregerne skal tuscherne vidst ikke skyld for. 

Jeg har nu derfor et ønske til ønskelisten Design twin markere tuscher, set i Bog og Ide. De koster 400 kr for 48 stk men wow nogle flotte farver. Dem vil jeg gerne eje.


2 kommentarer:

  1. Dem vil jeg også eje, det er super smart!!! sikke nye kreative muligheder!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt i Panduro og på deres hjemmeside skriver de faktisk at tuscherne også kan blandes. De skriver os det med jævn farve.. Men puhh det er dyre

      Slet