fredag den 9. november 2012

Fredagens projekter

En af de mere aktive dage hos mig, jeg har haft fri idag og besluttede til morgen at der skulle gøres noget hjemme idag. Ellers går mine fridage hurtigt med lange lurer på sofaen eller bloglæsning.
Jeg lavede en liste imens jeg spiste morgenmad. 11 punkter blev det til og de 7 er snart klaret. 
Selvfølgelig er blogge en af punkterne på listen. Der skal også være tid til lidt af det sjove :)

Projekt:

- Orden i kontoret

Bogkasserne har fået ny bagbeklædning og er blevet hængt op. Før var de malet lilla og pink på bagbeklædningen. Papir er fra Søstrene Grene og sat fat med skolelim fra Panduro.




Der er kommet mere orden i reolerne og jeg har nu fået plads til de kasser som ellers bare stod på gulvet ved siden af. Vi har snakket om at der måske skal en reol mere op, det er der gjort plads til nu. Jeg vil gerne have flere tidskiftholdere til diverse ting, det gør det mindre rodet at se på. Kogebogerne kunne også godt bruge en hylde mere.
Jeg har været i gang med dymo'en så det er nemt at overskue hvad der er i alle kasserne.









Næste projekt bliver at få orden på et andet hjørne i kontoret og over skrivebordet. Måske nogle hylder eller en opslagstavle.

Spontan ide 

Det hjælper på det med hensyn til at få hængt billeder op rundt omkring i vores hjem. Hvide vægge gør det hele enkelt at se på. Nogle steder nyder jeg de store bare overflader, men jeg synes bare billeder gør det meget mere hyggeligt. Det skaber god stemning, så med tiden bliver de hvide vægge nok dækket til med et eller andet.

2 skruer og så var billederne hængt op, håber manden kan lide det når han kommer hjem. Mon han overhovedet opdager det :)



Vi fik også hængt vores Europakort op for nogle dage siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar