tirsdag den 6. november 2012

En hjemmelavet skål og impulsshopping


Skål af Bonzaitrål


Tja, hvordan skal jeg beskrive bonzaitråd hvis i ikke allerede kender det. Det føles som blød ståltråd. 

Første rulle blev viklet rundt og rundt, mens 2. rulle blev brugt til at sy/flette ind i mellem det jeg allerede havde fået kludret sammen.
Tilsidst har jeg formet skålen om bunden af en vase for at få en pæn buet skål. Skålen er meget skrøbelig og skulle jeg få lyst til at forme skålen på ny er det ikke noget problem.



 Jeg har brugt 2 ruller/pakker på denne skål





Mandagens impulskøb

- alt fra Rema1000

Jeg skulle bare lige et smut i Rema for at se nogle af deres julevare, bl.a. nogle trælysestager. Lysestager var der næsten ingen af men i stedet fandt jeg en del andet godt. Det var svært at vælge hvad der ikke skulle med hjem. Fornuften forsvandt og jeg lod mig rive med. Pyt med det for med alle de skønne ting jeg fandt og så til rimelige penge er jeg godt tilfreds.

 Trækasser enten skal de op på væggen et sted hvis manden gir mig lov ellers skal den store kasse bruges til mine Boligliv blade

 Keramik julepynt i lækre pastelfarver

 Et sæt træsvampe

 De lugter lidt sjovt men pynter fint i vindueskarmen

 Farverne der hører med til dette krus fristede for meget til at jeg kunne lade det stå.
Så nu må jeg se om det kan lykkedes at male motivet pænt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar