torsdag den 15. november 2012

Diamantbryllup

Min farmor og farfar blev i går fejret. 60 års ægteskab.

Vi startede dagen med morgensang ved deres hjem og kl. 12 var vi inviteret til fest på Skamlingsbanken. 

Det var smukt at se dem stå sammen i døren under æresporten, imens vi sang et par sange for dem.
Tænkt at de har fulgt hinanden i 60 år, de har prøvet at stå i døren før. Jeg går ud fra at der blev sunget for dem i sin tid til deres sølvbryllup og senere guldbryllup. Jeg måtte trille et par tåre, om det skyldes graviditetshomoner ved jeg ikke. Så mange år sammen og stadig sammen. Dejligt at tænke på. Plus at de nu skal være oldeforældre om ca. 4 måneder for første gang. Blev en smule rørt af hele situationen, men jeg må have mistet koncentrationen lidt. I sidste sang på melodien Katinka, sang jeg i 2. vers luk vinduet op. Resten af flokken sang "luk vinduet i for nu vil vi ind og ha' kaffe". Ups

Vi kom alle ind til rundstykker og kaffe.

Her er lidt billeder fra dagen, så i kan se pynten som jeg har lavet og vist tidligere på bloggen.

Bordpynten










Dagens menu








Æresporten




Ingen kommentarer:

Send en kommentar