fredag den 23. november 2012

Broderi på savlesmæk

Så har jeg forsøgt mig med at bodere motiv på en savlesmæk. Det er syet i frihånd imens jeg har luret på et billede af en bi, jeg googlede mig frem til. Jeg synes resultatet er blevet ganske fint på forsiden, men bagsiden er mindre køn at kigge på. Det kræver lidt øvelse og jeg vil næste gang forsøge mig med at tegne motivet op inden jeg går igang. 

Jeg håber at kunne få lavet nogle med stjerner eller andre dyr. Dog skal det helst være billeder uden for mange detaljer på. Hagesmækken er fra Bilka og jeg 10 ensfarvet liggende, så der er noget at gå i gang med.




2 kommentarer:

  1. Nej hvor er den fin, bliver den sejeste, kylling :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må hellere lave en med en kylling på os.. Tak for den ide ;)

      Slet