tirsdag den 6. november 2012

Barnets bog

Jeg har gået med ideen om at lave en bog til babyen i noget tid. Da jeg så igår stod og kiggede i bog butikken efter barnets første bog, blev det bekræftet at jeg laver den selv. Den i butikken jeg helst vil have koster 350 kr og der er alligevel lidt lang tid til jul, hvis jeg skulle ønske mig den i stedet. Jeg frygter også lidt at jeg glemmer nogle af de ting som gerne skulle med. Nu er jeg igang og selvom der er brugt en del sider på alt før selve fødslen, satser jeg på at der er plads nok til den første tid efter babyen er kommet til verden. 

Første del af bogen handler om året 2012, jeg har skrevet lidt forskellige begivenheder ind fx om familien, kongehuset og festlige lejligheder.

 Bogen er fra Ikea

 Endnu engang har stansejernene været i brug



 3 cirkler forneden står tomme hvis der alligevel skulle blive plads til mere

 Bare rolig det starter ikke helt fra begyndelsen










1 kommentar:

  1. Bogen er blevet rigtig fin - Glæder mig til at se hvad der bliver fyldt i (og her er jeg så glad for der ikke er detaljer under "du blev til" ;))

    SvarSlet