mandag den 29. oktober 2012

Kreative dage

I fredags var jeg på tur med min onkels kone og hendes veninden. Turen gik til kreativ messe i Fredericia. Vi tog tidlig afsted og var klar til at indtage messen omkring kl 10.15. Der blev hurtigt lagt en plan om hvordan alle stande skulle nåes og vi gik række op og række ned for at holde styr på hvor vi havde været. 
Skønt med nyt inspiration og der blev rørt ved rigtig mange at tingene. Det er bare nemmere at "se" med fingerne. Heldigvis havde jeg vand og en klapsammen mad med i tasken, for tiden blev ikke brugt på at side stille. 
¨Patchwork og garn var noget der gik igen på mange at standene, men lidt nye ideer og inspiration blev det til.
Desværre var der ikke mange slag tilbud og meget af det jeg fik lyst til at købe med hjem havde pris som i butikkerne. Jeg var tæt på at købe materialer ind til en nyt lampe, men fornuften vandt og jeg er nu igang med at lede på nettet efter billigere materialer.

Vi tog hjem ad omkring kl 16.30 med trætte ben, fyldt med nye ideer og posen fuld af kreative sysler. Det krævede en lur på sofaen med benene op da jeg kom hjem igen. 

Men nu til lidt billeder af dagens indkøb, for lidt indkøb blev det til. Om jeg lod mig rive med af den gode stemning må tiden vise. Jeg er indtil videre godt tilfreds med mine indkøb og glæder mig til at komme igang med projekterne.

Perler som skal laves til øreringe
Købt i en slikbutik perle blandselv bod 

 Nu skal denne slags hæklenål afprøves, jeg har kun hørt godt om den i blogland

 Karrygul er en skøn farve og det skulle gerne ende med at blive til et halsrør 

 Patchwork elefant og giraf 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar