onsdag den 24. oktober 2012

Jeg har planer...

...En del planer eller ideer efterhånden om kreative ting der skal laves, broderes og hækles.
Jeg glæder mig til at skulle gang. 

Det blev bekræftet i går at babyen i min mave er sund og rask. Halvdelen af ventetiden er nu gået og jeg er så småt begyndt at mærke liv. En underlig følelse som jeg lige skal vænne mig til. Om det skyldes den gode nyhed igår eller at jeg snart skal på barselsbesøg hos veninderne for at se deres lækre små babyer ved jeg ikke. Lysten til at lave noget til en lille størrelse er der ihvertfald. 

 Tekstil tryk
Body købt til 12 kr i bilka og stempler fra SS. Jeg mangler farve og måske flere stykker stof jeg kan trykke på
Ideen kommer fra Krittewitt



 Hagesæk købt i en 10 pk i Bilka til 70 kr
De ens farvede skal der broderes mønstre på, fx stjerner eller cirkler
Inspiration fundet hos Tusindfryd

 Juleklokker til at komme i hæklede dyr
De kostede kun 7 kr og det er en del under det de koster i hobby butikkerne

Der skal flettes stjerner i år
For at prøve noget nyt blev det til en pakke sorte strimler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar