fredag den 12. oktober 2012

Indbydelser

Projekt indbydelser til diamantbryllup
Da vi for en måneds tid siden var i sommerhus med min fars familie kom jeg til at love min farmor og farfar at stå for deres indbydelser til diamantbryllup, som skal holdes i november.
Jeg har prøvet at google mig frem til lidt inspiration men diamantbryllup er nok ikke noget der bliver fejret så tit. 60 års ægteskab det er lang tid.

Kort og matrialer blev købt i mandags og igår var min søster forbi for at hjælpe med at klippe og klistre. Der skal bruges ca 35 indbydelser ialt.
Jeg har købt 50 kort da de kostede det samme som 40, det har givet mig mulighed for at lave prototyper.
Farverne valgt ud fra temaet efterår og ud fra hvilke stansejern jeg allerede har.

Det lykkedes os at få lavet alle kortene i går og senere idag skal teksten printet og sættes ind. Så tidsplanen om at kortene skal være sendt i weekenden kommer til at holde.

4 forskellige ideer

 Min favorit 



Resultatet  blev
Pris for alle kort ca 300 kr

3 kommentarer:

  1. De er vel nok flotte! Og dejligt med invitationsinspiration ;) Jeg kunne rigtig godt tænke mig selv at lave invitationerne til vores bryllup i maj, men der er jo så mange muligheder, at det er svært at bestemme sig for ét design. Hvor har du købt stansejernene?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er super hyggeligt at lave indbydelser selv, jeg stod også for indbydelserne til vores bryllup den gang.
      Det gælder dog om at finde materialer andre steder end Panduro da de ofte er en del dyrere. Jeg har købt stansejern hos Nordform.dk, der er mange størrelser at vælge imellem. Deres karton er også okay billigt. Men jeg skal måske advare om at de har mange ting der kan friste :)

      Slet
    2. Hehe, tak for advarslen ;) Jeg tror nu, at jeg alligevel lige må forbi Nordform.dk - om ikke andet for inspirationens skyld.

      Slet