fredag den 12. oktober 2012

Flytning overstået

Næsten 60 flyttekasser fyldt i en hestetrailer og alle møbler i lånt lastbil. Så meget krævede det at få flyttet alle vores ting i sidste weekend. Utroligt nok var det hele klaret om lørdagen. Vi nåede også at få pakket mange af flyttekasserne ud med hjælp fra familien. Skønt at hjælpen var der.

Igår talte jeg de sidste uåbnede flyttekasser og jeg kom kun op på 10 stk, så nu er der ikke lang vej igen. Enkelte kasser i hver rum gør mig heller ikke noget, det tager tid før det bliver godt.

I vores nye hus er der blevet plads til påklædningsværelse og en dejligt stor kontor/gæsteværelse.

Nu når det meste er kommet på plads i huset, begynder overskuddet til at blogge at komme tilbage. 

Flytterod


 Vores nye køkken 

Påklædingsværelset tager form 

 Alle kogebøgerne har nu fået plads på reolen i kontoret, der er desværre ikke plads i køkkenet som det ser ud lige nu

 Manden synes jeg er skør, men jeg synes det pynter med bøger i farveorden



 Kreahjørnet i kontoret

Væggene er stadig tomme og overvejelserne om hvad der skal hænge hvor kommer til at tage noget tid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar