torsdag den 13. september 2012

Pakke pakke ned

Vi jeg er så småt gået i gang med at pakke flyttekasser. Den 1. oktober kan vi  nemlig kalde os selv for husejere. Jeg glæder mig og ser frem til at vi får vores egen. Manden er ikke vild med at pakke ned, for derefter at pakke det hele ud igen. Jeg synes nu det kan være meget hyggeligt og i går da jeg begyndte i kontoret dukkede der gode minder op. Der bliver sorteret godt inden det kommer ned i kasserne. Men mit samler mani gør jeg ikke nænner at smide nogle bestemte ting ud. Se bare her

Ikea family helt tilbage fra år 2005 og frem til idag

 Ikea kataloget som jeg hvert år i august glæder mig til dumper ind postkassen

 Bladet fra 2009 hvor min mand og jeg blev gift. Mine veninder havde sørget for en speciel hilsen fra deres varehus i Århus. Vi fik endda et gavekort til cafeteriaet på kaffe og kage. 


 Der er lang vej endnu før hele hjemmet er pakket ned, heldigvis er der nogle uger til det hele skal være pakket og klar

Fordi det er skønt at komme hjem efter en 12 timers vagt til færdiglavet aftensmad og tændte stearinlys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar