søndag den 16. september 2012

Løkken

Jeg har været på tur med min fars familie i weekenden. En enkelt overnatning i min fasters og onkels sommerhus ved Nørre Lyngby som ligger lidt nord for Løkken. Søskende, fætter, kusine, farmor, farfar og mine fars søskende. Mødrene blev hjemme for at passe familiernes hunde og det samme gjorde min mand. 
12 mand fordelt i 2 huse. Det har været super hyggeligt og jeg havde set meget frem til at blive blæst igennem ved havet. Det ønske fik jeg ihvertfald opfyldt. Lørdag blæste det så meget at stranden var væk. Hurra for gummistøvler, så fotografen(mig) fik kun lidt våde tæer, pga bølgerne overraskede mig en enkelt gang. 

Min faster er vinterbader og efter lidt snak frem og tilbage fik hun lokkede noget af familien med i bølgen. Min lillebror, min søsters kæreste og min fætter. De kæmpede om være længst tid i vandet, men efter et godt stykke tid kom de vidst til enighed om at stå op samtidig alligevel.  









 De tre tossede drenge









Jeg fik samlet lidt sten og muslinger, imens var kameraet overdraget til min søster

"Stemningsbillede" fra sommerhuset

Vi sluttede søndag middag med frokost på Løkken badehotel
Et super lækkert stjerneskud

Vi fandt Løkken bolscher og fik blandet til forskellige slags til hjemturen

1 kommentar:

  1. Lyder godt nok som en tur hvor hyggen havde første ret.. frisk at de hoppede i de vilde bølger.
    Har været forbi jeres kommende hus( den 8. tiden går altså bare hurtigt)det ser deleme godt ud ,kan godt forstå i glæder jer til at få foden indenfor i eget hus.

    mange hilsner fra moster
    P.s læste lige op på alle dine indlæg .

    Den der bage dag, der fik i da godt lavet nogle lækkerier. mums

    SvarSlet