torsdag den 6. september 2012

Hygge og hækling

I går havde jeg besøg af madklubben. Der blev hygget, snakket, hæklet og spist aftensmad. Indlæg om aftens menu kommer senere. Resterne skal spises til frokost.
Det er min første rigtige fridag siden ferien sluttede i søndags, så jeg har sovet længe og er kommet lidt senere igang idag. Derfor er frokosten skubbet lidt :)
Desserten igår bestod af nutella cookies og til mit store held blev der levnet nogle stykker.... Mmm
I dag står den på hækling og afslapning. 

Nutella cookie og citrus te
Hæklet svampe
Opskrift fundet hos Tusindfryd. Den store er hæklet med dobbeltgarn på pind 3,5 og den lille er som i opskriften hæklet på pind 2,5.





2 kommentarer:

  1. Tillykke Line med de gode nyheder , har snakket med din mor idag. Det blir ski da vildt spændende, hvornår er du sat til? Mange knus fra moster

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak.. Jeg har termin 12 marts. :) Det er skønt at jeg nu er så langt at vi tør dele det med resten af familien. Der var i hvertfald nogle bedsteforældre/kommende oldeforældre der blev meget glade.

      Slet