fredag den 14. september 2012

Hæklet fredag


Jeg har fået hæklet endnu en elefant. Garnet fandt jeg i Søstrene grene den anden dag og jeg er helt vild med den lilla farve (har nu købt 2 ekstra nøgler mere for at sikre mig at jeg ikke løber tør forløbeligt). 
Der er næsten brugt en hel garnøgle til hver elefant.
Den blå blev fyldt med bamsefyld ved halen hvor den lilla er lukket til under snablen. Jeg er kommet frem til at det nok ser pænest ud på indersiden af snablen. Så er syningen skjult bedst muligt.

Se mit tidligere indlæg om elefanten her














Nøglesnor
Snoren er næsten lige blevet færdig og er nu pakket ind til Tonnys niece som holder 10 års fødselsdag idag. Tænker den passer godt til hende da den blev lidt kort i snoren. Nu bliver det lettere for hende at finde nøglen i skoletasken.
Låsen er klippet af en reklame keyhanger jeg fik til Post Danmark rundt, tog kun imod den da jeg så muligheden i at score en lås.

 Sidste omgang er hæklet med 5 fastmasker i samme for at lave den bølgede


Ingen kommentarer:

Send en kommentar