mandag den 27. august 2012

Zpagetti

Jeg gik i Panduro Hobby idag for at finde noget til endnu et lampeprojekt, men i stedet kom jeg hjem med nyt garn. De har nu fået zpagetti garn i Panduro, dog er farveudvalget lille. 
Jeg købte 2 ruller og har planer om at det skal blive til en kurv. Der er lidt forskel på kvaliteten af de to ruller men satser på det sagtens kan bruges i samme projekt.
Prisen er god 49 kr pr rulle, håber de udvider med flere farver snart. 
Jeg har  kigget lidt på hvor store rullerne er og dem jeg har købt har kun 50 m pr rulle. Det ser ud til som kan købes hos fx. Tante grøn er 120 m/800 g. Så det ser ud til at det stadig er billigere hos andre garnforhandlere.

Det bliver spændende om jeg kan mærke forskel fra det jeg selv lavede og så til denne gang hvor det er købt. Det spare mig ihvertfald noget tid at jeg ikke selv skal klippe det hele før jeg kan begynde at hækle.









2 kommentarer:

  1. Det er billigt, jeg gav 75 kr. i Tante Grøn...

    SvarSlet
  2. Det ser ud til at det stadig er billigere i Tante grøn. Jeg har skrevet lidt til i indlægget.

    SvarSlet