mandag den 27. august 2012

Mission lampe



Jeg havde en plan.
En ballon, 100 meter muresnor og noget lim.
Det blev klistret meget klistret men er her resultatet.

Det så ud til at lykkedes meget godt da jeg ballonen blev sat til tørre men efter jeg har fjernet ballonen er det ikke blevet helt som forventet.
Se selv

Ballonen da snoren var viklet rundt om ballonen 

På afstand ser den super fin ud men prøv at se lidt nærmere 

Limrester i mange af hullerne som desværre ikke forsvandt sammen med ballonen 



Jeg har klippet lidt i den ene ende for at lampe og fatning kan komme i men før den er klar til det... 

Skal jeg i gang med nål og pincet for at få limet fjernet. Jeg har ikke opgivet endnu og ser nødigt at jeg er nød til at lave en ny. Men måske blandnings forholdet på limklisteret ikke har været som det burde. Jeg må arbejde videre med ideen og vender stærkt tilbage med det endelige resultat

Se hvor jeg har ideen fra her

2 kommentarer:

  1. Hvad for noget lim brugte du? (:

    SvarSlet
    Svar
    1. En blanding af lim, vand og marizena, jeg fandt opskriften hos en anden blogger, men kan desværre ikke huske hvor. Måske det var halv lim, halv marizena og så blandet med vand til den havde en god konsistens.
      Line

      Slet