lørdag den 11. august 2012

Ferie ferie ferie

Nårh ja, nu er det endelig blevet min tur til at holde sommerferie, det har til tider været hårdt at høre alle andre tale om ferie. Mange af kollegaerne er nu kommer retur igen fra ferie, så er det alligevel lidt rart at vide at jeg stadig har min tilgode. Et stort plus er at de nu melder om godt vejr og solskin.
Nu er turen så kommet til os og i år har vi begge 3 ugers ferie. 
Vi har planlagt en uges ferie i Milano og i slutningen af ferien skal vi til København med Tonnys arbejde. Det bliver skønt

Godt og blandet

Dejen til kanelsnurre var næsten ved at ta livet af min Kenwood i dag, 3 dobbelt portion af Meyers kanelsnurre brokkede den sig lidt over. Jeg endte med at ælte det sidste i hånden. Heldigvis tog dejen ikke skade af det og de blev lige så lækre som de plejer. Mums...



 Dagens kup 3 krukker 50 kr i Fakta

Kanelsnurre bagt og klar til familietur i morgen 

Ingen ferie uden Lillebror og storebror 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar