tirsdag den 21. august 2012

Egeskov slot

Familiedag på Egeskov med hele min mors familie.
Super hyggelig dag. Vi havde hver især frokost med hjemmefra og jeg havde sørget for snegle til om eftermiddagen. Vi nåede det meste af parken igennem. Labyrinten, Treewalking og udstillingerne blev besøgt. 
Jeg har et lidt anstrengt forhold til Draculas kiste, men jeg overlevede overvandt besøget hos ham.

Billeder fra en solrig dag









En fætter i spring

Endnu en tog chancen og hoppede over

Min lillebror blev lidt presset til det når nu vores fætre havde taget turen over 

 Vi var forbi alle de røde Falckbiler 
Det hører sig til når jeg selv arbejder ved Falck

 Kampen om hvem der var stærkest 



 Vi var heldige med vejret hele dagen igennem

Eftermiddags kaffen blev nydt i skygge under et kæmpe stort træ

Kanelsnurre og frugt til eftermiddagskaffen

Vi nåede også en lille eftermiddags lur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar