torsdag den 5. juli 2012

Krearum

Aka stuen.
Min mand siger vi mangler et værelse mere hvor jeg kan være kreativ, men hvis du spørger mig er det ikke nødvendig. Vi har jo et stort spisebord og masser af plads i stuen. Så må vi skubbe ting til side når der skal spises aftensmad.
Det roder en smule men jeg har også flere projekter der skal afsluttes inden lørdag.
Men pyt når jeg selv står for roderiet og oprydning igen så går det nok.

 Jeg har gang i at sy kjole, lave kort og pakke gave ind

 Morgenmaden i dag: Proteinpandekager

 Kjolen som næsten er færdig, dog mangler jeg at få rettet små skønhedsfejl til

 Første gang jeg syr en skjult lynlås i
-Jeg måtte dog forbi min mor for tips og tricks inden jeg gik i gang

Jeg er ret godt tilfreds med det jeg har fået lavet med lynlåsen bagsiden blev også pæn. Foer er syet fast med nål og tråd

Og som jeg læste på en anden blog i dag er krearod det bedste rod.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar