tirsdag den 24. juli 2012

Hygge


I morgens formiddag da jeg stod op og sad på terassen og spiste morgenmad var luften og vejret helt fantastisk. En dyb indåndning og med lukkede øjne mindede det et kort øjeblik som om jeg var på en sydhavs ø.
Jeg er begyndt at tælle ned til ferie og glæder mig til august måned hvor turen går til Milano. Storby, shopping, afslapning, smuk natur og go mad. Jo jeg glæder mig. 

I dag får jeg tiden til at gå med at spise popcorn, bage brød og hækler lapper alt imens solen skinner og himlen er blå. Senere skal vi i Geografisk have og grille med min mors familie, jeg har fået æren af at bage brød og det gør jeg gerne.

Vi passer en lille dame hund de næste par dage så Boe har travlt med at følge hende over alt. Det er hårdt at have besøg af gravhunden Fanta.


Jeg spiser meget vandmelon for tiden.. Mmm frisk og lækker sommer frugt

Hækle projekt

Oldemorfirkanter som skal blive til et baby tæppe.
Jeg har regnet lidt på det
1 firkant tager 50 min
1 firkant måler 17x17
Tæppet skal gerne blive 75x90
Der skal bruges 5x4 lapper
20 lapper i alt x 50 min

Jeg er kun kommet frem til at det tage tid og at det ikke ender med et hyggetæppe til mig selv.

Heldigvis er jeg kommet godt i gang og 13 lapper er allerede færdig.
Jeg har allerede lyst til at hækle nogle af lapperne sammen men da nogle af dem bliver lyseblå er jeg nød til at vente til alle er færdig da jeg ikke helt er kommet frem til hvordan mønsteret skal være.


Boe holder et vågent øje med Fanta

Ingen kommentarer:

Send en kommentar