torsdag den 21. juni 2012

Wiinblad og andet godt fra genbrug

En tur i genbrug.
KL antik i Taulov har rigtig rigtig mange ting samlet på alt for lidt plads. Det kræver lang tid at nå hele butikken rundt. Jeg brugte cirka en time i butikken og alligevel havde jeg fornemmelse af at have overset noget. Det blev til en del billeder som kom med hjem, men det er skønt med noget smukt at kigge på. Da nogle af dem var Bjørn Wiinblad blev jeg nød til at slå til, det er ikke tit jeg støder på dem i genbrug og på markeder rundt omkring.

Forskellige stykker stof, heldigvis var prisen rimelig og jeg glæder mig over endelig at vær ejer at noget retrostof 

 Mit første stykke retro stof 

Denne kjole er i en meget fin stand og til kun 50kr måtte den med hjem. Jeg håber at kunne mikse den med noget som kan gi det sidste.



4 billeder med forskellige fugle og i forskellige farver. 

 Billeder af Bjørn Wiinblad, fire årstider. Alle årstiderne kom med hjem, det er jo synd at skille dem ad :O)

Endnu et Wiinblad billeder, desværre ser det meget gult ud når det hænger på en hvid væg.
Manden synes heldigvis også rigtig godt om billedet. Tror rammen skal skiftet ud på et tidspunkt.

Jeg har nogle mini solsikker som jeg mangler at få plantet ud og denne kurv passer lige til det. Der kommer plastik i inden jord og blomster. Et kup til 25 kr.

Hjemme igen fra genbrugshoppetur

 Vaskekonen = mig har idag tjent 12 kr på at vaske tøj, de faldt ud af mandens bukser

Et glimt at det nye hæklede etui som snart er færdigt
Farverne til etuiet

Jeg synes det er skønt når posten kommer med blad til mig, eftermiddags hygge med blåbær smoothie

Boe følger med mig når jeg render rundt og tager billeder til bloggen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar