fredag den 29. juni 2012

På opdagelse..

.. i blogland og det har været en fornøjelse. Min blogliste er blevet længere og  jeg har hentet ny inspiration fra andre bloggere. Jeg har fundet mange nye opskrifter og har fået fornyet lyst til at afprøve nye og sunde opskrifter. 
Idag blev nogle stykker af dem afprøvet, jeg har sørget for at linke til opskrifterne, måske i andre kunne gøre den samme store opdagelse som mig. 

Go weekend alle sammen.

Min weekend kommer til at stå på hygge og afslapning. Måske flere opskrifter skal afprøves.

 Dadelkage- Billedet af kagen på bloggen var for fristende og jeg har nu selv prøvet at bage den

Gulerodsboller  uden mel men med masser af kerner  

 Quesadillas med skinke og ost
- Vi havde 3 pandekager tilovers og jeg havde lyst til pizza. Det blev en god mellemvej

Fyld til en alternativ pizza lavet på æg opskrift fundet her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar