fredag den 15. juni 2012

Klar par at weekend..

.. Jeg synes det har været en lang uge og der har været nok at se til, så det var dejligt at have fri fra arbejde idag allerede kl 13.45.
Jeg har kæmpet i mod sofaen hele eftermiddagen, for det fristede meget med en lille lur. Timerne gik i stedet med lidt bagning. Opskiften på pølsehorn kommer med i min opskriftsamling snarest. Jeg slap meget godt fra at blande speltmel i dejen, frygtede eller at dejen ikke ville hæve men det gjorde den. Så aftensmaden stod på pølsehorn.

Rigtig god weekend derude

 Brownie cheesecake inspireret af Louisa Lorang

Hjemmelavet ravioli med spinat og ricotta

Pølsehorn med speltmel

 Ølandshvedebrød bagt i min støbejernsgryde
-skal spises til morgen mad i morgen

Hytteoste boller
-et forsøg på at gøre en opskrift til min egen


 Jeg havde ikke pølser nok, så resten af dejen blev lavet til boller

Nu står den på fredags snolder

 Godt og blandet fra tanken

Hunden har også fået sit fredags guf



Ingen kommentarer:

Send en kommentar