tirsdag den 26. juni 2012

Hemmeligheder og hæklerier


Jeg viste i et tidligere indlæg at jeg var begyndt på endnu et hæklet etui, men det er først nu jeg kan vise det færdige resultat.
Etuiet er nemlig først blevet givet væk som gave i dag. Jeg har været en tur i Odense for at være med da min veninde Jeanet blev student og fik hue på. Hun vidste ikke noget om at jeg også ville dukke op,  det var holdt hemmeligt og det hele var aftalt med hendes kæreste.

Det har været en super hyggelig dag og heldigvis blev hun glædelig overrasket over at jeg dukkede op. 

Og hun sluttede af med stil karakteren 12 i dansk mundligt





 Gaver til studenten



Champagne og kransekage skal der til

Studenter uglen var med under hele eksamen, den sad med ved det grønne bord
Syet af Jeanet 

Ingen tur til Odense uden et smut forbi Stof og stil, billeder kommer senere.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar