onsdag den 6. juni 2012

Grundlovsdag

Igår var vi forbi mine forældre for at aflevere farsdagsgave til min far. Vi spiste aftensmad sammen og bagefter gik min mor og jeg tur med hundene.
Jeg havde mit kamera med og hurra for det, det endte med nogle gode billeder af min mors blomster i haven. 

Jeg synes det bliver sjovere og sjovere at tage billeder. Når jeg så bagefter får lagt dem ind på computeren og kan redigere i dem og ændre på stemningen kan et billede pludselig ændre sig til et mønster. Se eksempler længere nede. 
Det er helt klart noget jeg vil arbejde videre med. Håber på det ender med noget kunst til væggene.

Oskar


Sådan kommer man til at se ud når man graver efter mus

Mønster lavet af et billede fra ærtemarken









Ærteplante
Det er en sjov plante når man kigger nærmere




Bonderose i mine forældres have.
Den plejer at være sprunget ud til min mors fødselsdag og det er den igen i år. 
Hun fylder år på fredag

Min mors yndlingsblomst.
Blå iris


Bonderose
Jeg er super glad for at vi har et spejlrefleks kamera, det tar gode billeder.
Billedet er ikke redigeret
Læg mærke til dråben på blomsten, lidt til højre for midten



Ingen kommentarer:

Send en kommentar