torsdag den 21. juni 2012

En af de dage..

.. Hvor jeg har fri og nyder det rigtig meget.

Jeg fik afleveret min telefon og må nu nøjes med en LG som jeg overhovedet ikke kan finde ud af. Når jeg tror jeg trykker ok sender den i stedet beskeden.
Håber hurtigt jeg få den retur igen.
Mine indkøb i går, går under kategorien trøsteshopping,da der var udsalg i Panduro.
Jeg har en ide om at stoffet skal bruges til nogle baby ting, men det må vente lidt endnu. Jeg er startet på endnu et hæklet etui i nogle andre farver som jeg skal have færdig gjort først.

Her kommer dagen i billeder :)






 Pandekager med hytteos
Jeg brugte den med grillede peberfrugter opskrift fundet her
Hjemmedyrket basilikum på toppen

Icetea, flot ser det ud men smagen var ikke noget at råbe hurra for.

Jeg havde en forstilling om at det vil smage som icetea men det smagte bare af kedelig kold tea
Øv


Hyldeblomstsaften er nu kommet på flasker det gav 4 liter i alt og det smager super godt.
Manden har også godkendt det




Aftensmad på terassen

Dagens menu bestod af kyllingfrikadeller, græsk fladbrød, blandet salat og græsk yogurt blandet med forårsløg og peberfrugter.


Græsk fladbrød

200 g græsk yogurt
150 g mel
1 tsk bagepulver
1 tsk salt

Det hele røres sammen og formes til en tyk pandekage, steges på en pande ca 10 min i alt.
Skal vendes undervejs

- Jeg brugte kamutmel/ kæmpedurum denne gang.



Selv hunden fik sin mad på terassen 

MMMmm..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar