lørdag den 19. maj 2012

Velkommen indefor i stuen

Et lille kig indenfor i vores stue men først...Indrømmet jeg har mange hylder og mange pynte ting men det er der gør det hyggeligt og personligt, hvis man spørger mig. Jeg har flere gange forsøgt at gøre det mere enkelt og gemme noget af det væk, men det lykkedes sjældent og jeg synes at tingene passer godt på de pladser de har fået. Heldigvis giver min mand mig "lov" til meget ellers har han nok valgt at leve med det meste. Han nævner ind imellem at han vælger sine kampe med omhu og det går vidst til min fordel.

Jeg håber med tiden at kunne lave en mini bolig reportage om vores hjem. Når jeg kigger på andre blogs, synes jeg det er super inspirende at se hvordan andre har valgt at indrette hjemmet. Det kan give nye ideer, glæde over finurlige detaljer eller inspirationer til nye farve kombinationer. Blogland er skønt

Kähler stager
- Synes Kähler laver super flotte ting og farverne er fantastiske

Kinadukker købt i Søstrene Grene



Hjemmelavet billede
-Ramme betrukket med stof og farvet silkebånd trukket på kryds og tværs


Billederne er købt på en ferie på Rhodos nogle år tilbage. Når vi rejser, prøver vi at købe souvenirs med hjem, det skønt med minder fra ferierne og ting som ikke fx.er et glas med øen Rhodos på eller andre tossede ting som sjældent står fremme længe når man er hjemme fra ferien.

Så fint ser det ud når der bliver dækket op med oldemors stel og farmors dug.
- Skønt når arvegodset kommer frem fra gemmerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar