tirsdag den 1. maj 2012

Sommer og sol..

.. Er altid velkommen og det skønne vejr gør at jeg nu har fået plantet blomster i mine krukker.

Igår gjorde vi en god investering. En større linse og en flash til vores kamera. Jeg har i noget tid talt om at det kunne være rart at vores kamera kan tage billeder af ting som er lidt længere væk. Det er ikke altid godt nok bare at zoome ind på motivet, resultatet bliver sjældent godt når det bliver vist på computeren. 
Kameraet er et Nikon D3100 da vi købte det var der en 18-55 mm linse med, vores nye linse er 55-200 mm og wow hvor er der stor forskel. Jeg behøver ikke længere at skulle gå helt tæt på motivet for ar få et nærbillede af fx blomsterne. Flashen er med til at hindre røde øjne og mindske skyggerne på billedet. 

Jeg ser meget frem til at skulle tage mange billeder med vores nye udstyr og glæder mig over at sommeren er på vej. Lyset og farverne gør kun billederne bedre og skønnere at kigge på.

Mine ny indkøbte blomster







Boe synes også det er sjovt at være i haven..
.. Men det er også hårdt at jagte bolden hele tiden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar