torsdag den 10. maj 2012

Noget om tøj og sko..

.. For jeg elsker at shoppe, det indrømmer jeg gerne. Når det bliver forår og sommeren er på vej kommer jeg tit til at købe ting pga farven og det er sket igen i år. 2 nye par sko er det blevet til i denne uge og det kunne sagtens være blevet til flere. Jeg har fundet mange par sko som jeg endelig kan passe, bruger str 41 og synes nemt at min fod ser bred ud når skoen endelig kommer på. Jeg har måtte begrænse mig og nu glæde mig over et par blomstrede sko som bringer sommer stemningen frem. Har en ide om at de vil passe godt sammen med en sort kjole, da det ofte nemt bliver sort og sort sammen.








Jeg er ikke god til at gå med bare tæer i små sko om sommeren. Derfor plejer jeg at have fodletter på i skoen. Det kan sjældent ses at jeg har dem på og det føles meget bedre for mine føder.

 Denne bluse har jeg planer om at skulle have på, på søndag til min kusines konfirmation



Striber og atter striber

Jeg har altid lært at vandrette striber sjældent slanker, men alligevel er der sneget sig et par stribede bluser ind i klædeskabet. 2 bluser og en kjole er det blevet til, så jeg nyder striberne og lever med at de ikke slanker.


Kjolen havde jeg på i søndags til min fætters konfirmation


1 kommentar:

  1. Fornemt med nyt tøj til alle konfirmationerne, håber i får en dejlig fest på søndag også.

    Hilsen moster

    SvarSlet